Handelsbetingelser

PRISER:
Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, dog ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for systemfejl, trykfejl, afgifts- og valutaændringer.

BETALING:
SheIsSmart modtager betaling med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY, JCB, China UnionPay, American Express. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. SheIsSmart kryptere alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. Vi forbeholder os dog ret til at få købsbeløbet overført via bankoverførsel til Sydbank. Odren afsendes når bankoverførslen er modtaget.

LEVERINGSOMKOSTNINGER:
DK med GLS til pakkeshopper og erhvervsadr: GRATIS
DK med GLS privat adr: 49,-
Udland med UPS / GLS: 69/79/289,- (GRATIS ved køb fra 999 afhængig af leveringsland-)

LEVERING:
SheIsSmart leverer typisk fra dag til dag. I forbindelse med helligdage, udsalgsstart og lign. kan der dog forekomme en leveringstid på 2-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores leverandør.


REKLAMATIONSRET:
Som kunde har du selvfølgelig lov til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var tilstede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl.

Enhver tvist mellem SheIsSmart og kunden er underlagt dansk ret.

FORTRYDELSESRET:
Du har som kunde 365 dages fortrydelsesret når dine varer er bestilt. Fortryder du dit køb, er der i din ordre vedlagt et returlabel- og returskema. Det vedlagte returskema skal udfyldes, så vi derved hurtigere kan ekspedere din returordre.

Varen skal returneres i original emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Benytter du vedlagte returlabel, bliver der fratrukket 49 kr. fra det refunderede beløb. Ordren skal indleveres i en GLS pakkeshop.

VARERETURNERING:
She Is smart
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro
CVR: 31 32 73 69

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende information med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse.

Vi anbefaler at du benytter Post Danmark når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til SheIsSmart.

Oplysning om klagemuligheder
Vi håber du vil tage fat i She Is Smart først, og se om vi ikke kan finde en løsning, såfremt du har noget at klage over.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse  info@sheissmart.dk